Magazyn „W sieci” stanie się tygodnikiem
Kierowany przez Jacka Karnowskiego dwutygodnik„W sieci” (Fratria) od 31 grudnia br. zostanie przekształcony w tygodnik. Natomiast od drugiego wydania tytuł zwiększy nakład do 200 tys. egz., a jego na łamach pojawią się m.in. byli publicyści „Uważam Rze”.
- Nie możemy dłużej zwlekać. Czytelnicy zażądali od nas decyzji i oczekują na nasz tygodnik. Jesteśmy gotowi. Mamy doskonały zespół autorów i tytuł, który zyskał już uznanie i poczytność - wyjaśnia Jacek Karnowski, redaktor naczelny „W sieci”.
Drugi numer „W sieci”, jeszcze w formie dwutygodnika, ukaże się w poniedziałek 10 grudnia w nakładzie zwiększonym do 200 tys. egzemplarzy (pierwszy numer miał nakład 150 tys. egz., ale w tym tygodniu do punktów sprzedaży trafiło dodatkowe 40 tys. egz.). Jego cena pozostanie bez zmian (2,90 zł).
W drugim wydaniu pojawią się artykuły takich publicystów, jak prof. Andrzej Nowak, Ryszard Makowski, Sławomir Cenckiewicz czy piszących dotąd dla „Uważam Rze” Bronisław Wildstein i Piotr Semka. - Liczymy, że współpraca z tymi ważnymi dla polskiej publicystyki postaciami będzie kontynuowana - mówi nam Joanna Kitowska z firmy Apella, zajmującej się promocją „W sieci”.
>>> Jacek Karnowski: Jest miejsce dla wielu tygodników opinii
W drugim numerze pisma znajdzie się też publikowana dotąd na łamach „URze” rozmowa Jacka i Michała Karnowskich, a także ilustracje takich rysowników jak Andrzej Krauze, Michał Korsun, Bartosz Sztybor i Marek Oleksicki.
Kolejne wydanie pisma o charakterze świątecznym, ze znacznie większą liczbą stron, ukaże się 20 grudnia br. Natomiast „W sieci” jako tygodnik, w nowej formule wydawniczej, zadebiutuje na rynku w poniedziałek 31 grudnia. - Obecnie jest jeszcze za wcześnie, by mówić o tym, ile będzie kosztował tygodnik. Prowadzimy analizę rynku - mówi nam Kitowska.
Dołącz do dyskusji: Magazyn „W sieci” stanie się tygodnikiem