„Love Island. Wyspa miłości 5” wiosną w Polsacie, startują castingi
Wiosną 2022 roku Telewizja Polsat pokaże piąty sezon reality-show „Love Island. Wyspa miłości”, który najprawdopodobniej ponownie poprowadzi Karolina Gilon - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do projektu.
„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla ITV. Uczestnicy projektu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Polska wersja programu nazywa się „Love Island. Wyspa miłości”, dotychczas zostały zrealizowane cztery edycje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jak wynika z najnowszych informacji, Telewizja Polsat pracuje nad piątą odsłoną projektu. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do nowych odcinków. Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz na stronie loveislandpolska.pl.
Poszukiwani są single i singielki w wieku od 21 do 35 lat, którzy chcą przeżyć przygodę życia oraz zawalczyć o miłość i sławę.
Emisja wiosna 2022 roku
Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie ustalił, że Telewizja Polsat piąty sezon „Love Island” pokaże w wiosennej ramówce 2022 roku. Program ponownie najprawdopodobniej poprowadzi Karolina Gilon.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie czwartego sezonu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 30 sierpnia do 10 października 2021 roku, wyniosła 634 tys. osób. Przełożyło się to na 6,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,32 proc. w grupie 16-59. Program emitowany był sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele po godz. 22.00.
W porównaniu do nadawanej w analogicznym okresie drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 5 tys. osób, program zanotował również wzrost rynkowych udziałów. „Love Island. Wyspa miłości” w okresie od 31 sierpnia do 9 października 2020 roku śledziło 629 tys. osób. Przełożyło się to na 6,71 proc. udziału w 4+, 10,05 proc. w 16-49 oraz 8,13 proc. w grupie 16-59.
Polsat w czasie nadawania reality-show zajął trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49, a wpływy reklamowe wyniosły 86,01 mln zł.
Producentem wykonawczym „Love Island. Wyspa miłości” jest Jake Vision.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości 5” wiosną w Polsacie, startują castingi