„Love Island. Wyspa miłości 4” z minimalnym wzrostem oglądalności, Polsat liderem w 16-49
Czwarty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 600 tys. widzów, minimalnie więcej niż nadawana rok temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 30 sierpnia do 17 września 2021 roku, wyniosła 600 tys. osób. Przełożyło się to na 6,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele po godz. 22.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził odcinek show z 30 sierpnia, który śledziło 821 tys. osób.
W porównaniu do nadawanej w analogicznym okresie drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 9 tys. osób, program zanotował również wzrost rynkowych udziałów. „Love Island. Wyspa miłości” w okresie od 31 sierpnia do 18 września 2020 roku śledziło 591 tys. osób. Przełożyło się to na 6,30 proc. udziału w 4+, 9,50 proc. w 16-49 oraz 7,68 proc. w grupie 16-59.
Polsat w czasie emisji reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, której udział w tym paśmie wynosi 9,25 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (7,13 proc.), a czwarte - TVP2 (4,40 proc.).
W grupie 16-49 Polsat jest liderem rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce trzecie.
Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od około 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.
Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon. Zdjęcia do „Love Island. Wyspa miłości 4” realizowane są w willi położonej w Hiszpanii.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości 4” z minimalnym wzrostem oglądalności, Polsat liderem w 16-49