LG w nowej kampanii pyta "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?"
LG prowadzi kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Działania pod hasłem "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?" przygotowały Agencja Warszawa i Arena Media Communications (Havas Media Group).
Lodówkę InstaView wyposażono w elegancki szklany panel. Wystarczy w niego dwa razy zapukać, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi lodówki oraz utraty zimnego powietrza. Do tej funkcjonalności odnosi się hasło nowej kampanii - "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?".
System podwójnych drzwi Door-in-Door pozwala na łatwiejszy dostęp do podstawowych produktów, po które sięgamy najczęściej i zapobiega częstym zmianom temperatury wewnątrz lodówki.
Spot telewizyjny przygotowany na potrzeby kampanii emitowany jest w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo od 5 lipca rozpoczęła się kampania w wybranych kinach sieci NAM z wykorzystaniem 60-sekundowej wersji spotu.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Dołącz do dyskusji: LG w nowej kampanii pyta "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?"