Optimise zmienia się w WeDare
Z początkiem roku Optimise Media Poland, agencja należąca do Grupy AdNext, specjalizująca się w performance marketingu i afiliacji, przekształciła się w WeDare.
W związku z rebrandingiem Martyna Peryt-Majchrzak, dotychczasowa client service director, objęła stanowisko chief operating officer. Jako szefowa agencji, odpowiada za pracę całego zespołu i rozwój firmy. WeDare skupiać się będzie m.in. na rozwoju usług dla e-commerce.
- Przez lata bardzo intensywnie rozwijaliśmy naszą ofertę i w pewnym momencie zorientowaliśmy się, że Optimise przestała być nazwą korespondującą w pełni z naszym DNA. WeDare pokazuje naszą pozytywną energię i pasję, gotowość do realizowania nawet skomplikowanych czy trudnych projektów. Oraz to, co klienci cenią w nas najbardziej: że nie jesteśmy jedynie dostarczycielem usług, ale prawdziwym wspierającym partnerem - mówi Martyna Peryt-Majchrzak.
WeDare pracuje dla firm z różnych branż, takich jak m.in.: Intersport, Ochnik, Born2Be, Empik Go czy Neonail.
Dołącz do dyskusji: Optimise zmienia się w WeDare