Komiksowy Wilq bohaterem kampanii Hoop Coli (wideo)
W nowej kampanii Hoop Coli (Hoop Polska) występuje Wilq, superbohater znany z komiksów. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Havas Media i Performance Media.
Wilq w kampanii Hoop Coli będzie prezentował zmieniony wizerunek tego napoju. - Wykorzystanie popularnego wśród młodych ludzi superbohatera z pewnością jeszcze bardziej zbliży naszą markę do konsumenta - przekonuje Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska.
Komiks „Wilq” ukazuje się od 2002 roku, a jego twórcy zdobyli większość polskich nagród komiksowych. Jego tytułowy bohater świetnie radzi sobie z polskimi realiami dzięki absurdalnemu poczuciu humoru i ciętemu językowi, z którego niektóre cytaty weszły do języka potocznego. Sprzedaż „Wilqa” osiągnęła prawie 100 tys. egz.
Na razie pokazywana jest teaseorowa reklama Hoop Coli z Wilqiem. W maju do emisji trafią trzy właściwe spoty. Akcja, zaplanowana do 9 czerwca, obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne, m.in. z oferty Polsatu, TVN czy Atmediów) oraz internet.
Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Hand Made, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Havas Media (telewizja) i Performance Media (internet).
Dołącz do dyskusji: Komiksowy Wilq bohaterem kampanii Hoop Coli (wideo)