Knorr Nudle nawijają z Jareckim
Wystartowała nowa akcja promocyjna marki Knorr Nudle. Nawijarka tokonkurs odbywający się równolegle w internecie oraz na antenieradia Eska. Oprawę muzyczną stworzył zeszłoroczny laureat festiwaluw Opolu - Jarecki.
Na autorów najlepszych nawijek czekają nagrody w postacinowoczesnych notebooków Toshiba Satellite wraz z programemmuzycznym Magix Music Maker. Dodatkowo, nagrodzone teksty wbeatboxowej oprawie będzie można usłyszeć na antenie radia Eska.Zakończenie konkursu zaplanowano na 14 marca 2008.
Pomysł akcji powstał w radiu Eska i ewoluował we współpracy zagencją oraz brand teamem Knorr Nudli. Za realizację serwisukonkursowego, projekt graficzny i specyficzne, młodzieżowe copyodpowiada Hint Intermedia. Kampania promująca Nawijarkęwykorzystuje takie kanały komunikacji, jak Internet, telewizja orazradio.
Precyzyjnie targetowana kampania w internecie realizowana jestprzy wykorzystaniu zarówno tradycyjnych (billboard i doublebillboard, toplayer, banner 400×50), jak i niestandardowych formreklamowych: linki sponsorowane, czy marketing szeptany. Komunikatpojawi się w miejscach najczęściej odwiedzanych przez grupędocelową marki m.in.: o2.pl, grono.net, fotka.pl, nasza-klasa.pl,pakiet Arbo Lifestyle, gadu-gadu.
W telewizji zobaczymy 15 sekundowy spot, wizualnie oparty naikonograficznym języku "nudlish". W mediaplanie znalazły się VIVAPolska, VH1, MTV Polska, 4funTV oraz TV4.
Kampania w radiu prowadzona jest przy wykorzystaniu 15 sekundowegospotu emitowanego na antenie radia Eska, Radiostacji Maxx, RadiaBiS, Roxy FM oraz rozgłośni sieci AdPoint.
Koncepcja komunikacji, projekty graficzne oraz copy do całejkampanii powstały w agencji Hint Intermedia. Za planowanie i zakupmediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD.
Dołącz do dyskusji: Knorr Nudle nawijają z Jareckim