SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KFC reklamuje kobiecą kanapkę Toasted Twister (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa grillowanej wersji Twistera wprowadzanej do menu przez KFC. Kanapkę skierowaną do kobiet promuje również konkurs.

Startująca właśnie kampania reklamowa kanapki Toasted Twister, grillowanej wersji Twistera, obrazowo podkreśla, że jest ona opiekana na grillu i skierowana przede wszystkim do kobiet. W spotach wykorzystywanych w tej akcji modelka w czerwonej sukience szuka na budowie narzędzia odpowiedniego do przyrządzenia tej potrawy. Wprowadzenie kanapki Toasted Twister do menu KFC wspierają również promocja, w której przy zakupie zawierającego ją zestawu otrzymuje się szklankę Pepsi o kształcie dopasowanym do dłoni, oraz konkurs, w którym należy najciekawiej odpowiedzieć na pytanie "Co najbardziej rozgrzewa kobiety?". Jednocześni uruchomiono stronę internetową www.toastedtwister.kfc.pl utrzymaną w kobiecej stylistyce.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty emitowane w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Sport, TVN, TVN7, TV4, At Media, Discovery, 4FunTV i TVN Warszawa) oraz w formie materiałów POS, a w najbliższym czasie obejmie internet (m.in. wp.pl, kobieta.pl, stylio.pl, fashionmedia.pl, cogdziezaile.pl). Kreację kampanii przygotowały agencje Red8 Communications (telewizja, POS) i Genero (internet), a planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy Media Direction OMD (telewizja) i agencja Code Media (internet).

Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje kobiecą kanapkę Toasted Twister (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl