SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Drągowska i Urszula Kalisz w G+J Polska

Katarzyna Dragowska z początkiem listopada br. objęła stanowisko brand managera miesięcznika „Glamour” w G+J Polska, zaś Urszula Kalisz przeszła do tej firmy, by zostać brand managerem pism „Claudia” i „Moje Gotowanie”.

Drągowska w funkcji brand managera „Glamour” zastąpiła Monikę Summer-Brason, która odeszła z wydawnictwa (więcej na ten temat). Z kolei Kalisz pełnić będzie funkcję brand managera „Claudii” i „Mojego Gotowania” w zastępstwie Justyny Ogłozińskiej, która rozpoczęła urlop macierzyński.

Katarzyna Drągowska wcześniej związana była z wydawnictwem Marquard Media Polska, gdzie pełniła funkcję group brand managera luksusowych magazynów kobiecych, odpowiadając za promocję i PR miesięczników „Cosmopolitan”, „Joy”, i „Shape”.

Urszula Kalisz doświadczenie zawodowe zdobywała mi.in w firmie Makroconcert Media i telewizji TVN, gdzie pracowała na stanowisku specjalisty ds. promocji.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Drągowska i Urszula Kalisz w G+J Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl