Kacper Kaźmierowicz: z K2 Media do AdPeak
Kacper Kaźmierowicz objął funkcję SEM managera w agencji marketingu internetowego AdPeak. Poprzednio pracował w K2 Media.
W AdPeak Kacper Kaźmierowicz będzie zarządzał działem SEM, odpowiadając za odpowiadał za rozwój kompetencji firmy w zakresie SEM i DoubleClick, poszerzenie oferty oraz obsługę strategicznych klientów.
- W AdPeak będzie budował unikalne kompetencje SEMowe, które dopiero kiełkują na polskim rynku. Oprócz planowania strategii dla kluczowych klientów będzie zwiększał u nich świadomość takich narzędzi jak Optimize, Bing Ads, Yandex Metrica czy też modelowanie atrybucji przy użyciu DoubleClicka - wylicza Wojciech Morawski, założyciel AdPeak.
Przez ostatnie dwa lata Kacper Kaźmierowicz pracował w K2 Media. Odpowiadał tam za obsługę w zakresie obsługę performance marketingu i e-commerce (głównie firm z branży finansów oraz ochrony zdrowia i kosmetycznej), a także za kompleksowe planowanie strategii SEM dla PZU.
Dołącz do dyskusji: Kacper Kaźmierowicz: z K2 Media do AdPeak