Jan Mosiejczuk: z Isobar Polska do Carat Polska
Jan Mosiejczuk zaczął pracę jako business challenger w domu mediowym Carat Polska (należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracował w Isobar Polska, a wcześniej m.in. w Grey Group Poland, San Markos, Saatchi & Saatchi, Burnett, Publicis i Young & Rubicam.
Jako business challenger Jan Mosiejczuk będzie odpowiedzialny za rozwój portfolio klientów Carat na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii firmy z innymi spółkami z grupy Dentsu Aegis Network Polska, m.in. w zakresie kreacji, strategii, technologii, data science i mediów. Będzie kierował zespołem obsługującym firmy Philips, Zott, Reebok oraz Marks & Spencer.
- Dołączenie Janka do zespołu Carat jest kolejnym etapem integracji struktury w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Sprostanie nowym wyzwaniom, które stawiają przed nami klienci i nasza ocena trendów powodują, że dzisiaj kompletując zespół szukamy nie account managerów, ale business challengerów - osób z holistycznym spojrzeniem na biznes, codziennie kwestionujących status quo i potrafiących koordynować specjalistów z bardzo wąskich dziedzin marketingu - opisuje Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska.
Mosiejczuk pracuje w grupie Dentsu Aegis Network Polska od ponad roku - poprzednio pełnił funkcję brand strategy championa w agencji reklamowej Isobar Polska. Wcześniej był m.in. planning directorem w Grey Group Poland, dyrektorem strategii w San Markos i Saatchi & Saatchi Poland oraz partnerem we własnej agencji VA strategic Communications. Ponadto pracował m.in. w polskich oddziałach agencji Leo Burnett, Publicis oraz Young & Rubicam.
Z branżą reklamową Jan Mosiejczuk jest związany od ponad 20 lat. Współtworzone przez niego projekty zdobyły pięć nagród w Effie Awards, były też nagradzane m.in. Złotymi Orłami. Ponadto Mosiejczuk był jurorem w konkursach KTR i Effie.
Dołącz do dyskusji: Jan Mosiejczuk: z Isobar Polska do Carat Polska