SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Isobar Polska dla marek Arla Foods

Agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak z portfolio Arla Foods.

Isobar Polska odpowiada za wsparcie marek Apetina i Lurpak w mediach społecznościowych.

Agencja będzie tworzyć strategię obecności marek w social media, a także odpowiadać za kreację oraz egzekucję działań oraz moderację.

Zespól będzie również zarządzał treścią serwisów internetowych obu brandów.

Od 2004 roku za strategię, planowanie i zakup mediów Arla Foods odpowiada dom mediowy Carat, tak jak Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Dołącz do dyskusji: Isobar Polska dla marek Arla Foods

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl