Interaktywni 'Przygodożercy' reklamują Nudle Knorr (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze jest prowadzona kampaniareklamowa Nudli Knorr. Akcja obejmuje interaktywny film akcjiudostępniony w sieci.
Rozpoczęta w połowie maja kampania reklamowa Nudli Knorr jestutrzymana w konwencji kina akcji. Najważniejszym elementem działańjest udostępniony na stronie www.knorrnudle.pl interaktywny film"Przygodożercy. Draka o makaron", w którym widz wybiera, jakierozwinięcie każdej sekwencji chce obejrzeć. Produkcja zawieratypowe cechy kina akcji: porwania, pościgi, czarne charaktery,piękne kobiety i zaskakujące zwroty wydarzeń, a lektorem jest znanyz takich filmów Zdzisław Szczotkowski. Kampania, skierowana przedewszystkim do młodych osób, ma podkreślać unikalne cechy zupbłyskawicznych Knorr, takie jak jakość, innowacyjność i związana znimi dobra zabawa.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN i Polsat, stacjeniszowe), internecie i na outdoorze (targetowane nośnikicitylight). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca -przygotowała agencja Click5, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Interaktywni 'Przygodożercy' reklamują Nudle Knorr (wideo)