Interaktywna kampania samochodów dostawczych Maxus
Vena Art przygotowała interaktywną kampanię wchodzącej na polski rynek, brytyjskiej marki samochodów dostawczych Maxus. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.
Strategia promocji Maxus zakłada kierowanie przekazu głównie do małych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na przeznaczenie, parametry techniczne auta oraz konkurencyjną cenę w tej kategorii pojazdów.
Budowanie zasięgu wizerunkowej kampanii w grupie potencjalnych nabywców Maxus oparto w mniejszym stopniu na ogólnych portalach informacyjnych, np. Wirtualna Polska, koncentrując się na sprofilowanych witrynach dla przedsiębiorców.
Realizacją kampanii w poszczególnych segmentach Vena Art powierzyła: CorMedia, IDMnet, ADnet i ARBOmedia.
W działaniach zostały wykorzystane mailingi, billboardy, doublebillboardy, rectangle, pozycjonowanie stron za pośrednictwem wyszukiwarki Google oraz działania PR.
Kampanię w sieci wspierają katalogi produktowe oraz reklamy prasowe zaprojektowane przez Vena Art.
Dołącz do dyskusji: Interaktywna kampania samochodów dostawczych Maxus