SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młody piłkarz reklamuje „pensję na już” w ING Banku Śląskim (wideo)

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego promowana jest usługa „Pensja na już” w ramach konta dla klientów indywidualnych. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain i Mullen Lowe Media Hub.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym chłopca, który w każdej możliwej sytuacji gra w piłkę nożną. Jest to dość kłopotliwe dla jego rodziców, bo przy zabawie z futbolówką powoduje niewielkie straty. Większym wyzwaniem jest sfinansowanie wyjazdu bohatera na obóz piłkarski. Wtedy przydatna okazuje się usługa „Pensja na już” oferowana przez ING Bank Śląski.

- Zdajemy sobie sprawę, że każdemu może przydarzyć się sytuacja, kiedy najzwyczajniej nie można czekać na wpływ pensji. I nie chodzi tu tylko o nieoczekiwane wydatki, jak np. awarie, ale też różnego rodzaju nadarzające się ciekawe i wartościowe okazje, które mogłyby uciec nam sprzed nosa. Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę „Pensja na już",  która jest odpowiedzią na życiowy insight, że... „życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym" - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim

„Pensja na już” to rodzaj nieoprocentowanego limitu zadłużenia w koncie udzielanego na 15 dni w kwocie od 500 zł do 3500 zł. Jednorazowa opłata za udzielnie wynosi 20 zł.  Wniosek można złożyć w serwisie Moje ING, oddziałach ING Banku Śląskiego oraz za pośrednictwem Contact Centre.

 

W nowym spocie ojca chłopca gra Piotr Głowacki, który wystąpił też w poprzedniej reklamie ING Banku Śląskiego, promującej karty płatnicze obsługujące wiele walut. Na końcu jak zwykle pojawia się Marek Kondrat, od wielu lat ambasador marketingowy banku.

Nowa akcja zaczęła się 22 lipca, obejmuje telewizję oraz internet. Kreacją kampanii zajęła się agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.

Dołącz do dyskusji: Młody piłkarz reklamuje „pensję na już” w ING Banku Śląskim (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
James
Bez happy end? Troche dziwne, ale może dobrze. Fajna reklama.
0 0
odpowiedź