IDMnet uruchamia bazę wideo Clipshare
Sieć reklamowa IDMnet rusza z bazą profesjonalnych materiałów wideo przygotowywanych m.in. przez TVP, Eska TV i WP.tv. Wydawcy mogą za darmo pobierać te treści i zamieszczać w swoich serwisach, z tym że są przy nich emitowane reklamy sprzedawane przez IDMnet.
Clipshare obejmuje obecnie ponad 2 tys. profesjonalnych materiałów filmowych przygotowanych przez Telewizję Polską, Astro TV, Wp.tv, agencję informacyjną Newseria, Next TV, telewizję muzyczną Eska TV oraz serwisy Eskarock.pl, Eska.pl. i Se24.tv. Są one dostępne pod adresem clipshare.pl i podzielone na 15 kategorii tematycznych.
Wydawcy mogą te treści pobierać za darmo, emitować na swoich serwisach i jednocześnie zarabiać na pokazywanych przy nich reklamach. Dostawców i reklamodawców pozyskuje sieć reklamy internetowej IDMnet, która będzie także rozliczać emisje reklam. Przy materiałach z clipshare.pl będą pokazywane spoty w formie pre-rolli i stop-rolli w różnych modelach rozliczeń (CPM CPC i True View). Marketerzy mogą targetować emisje reklam na określone kategorie tematyczne.
- Clipshare stanowi dodatkowe źródło monetyzacji dla wyprodukowanych materiałów wideo, przedłuża ich żywotność, doskonale promując poszczególne produkcje i stacje telewizyjne. Jest także szansą dla wydawców, którzy w łatwy sposób i bez ponoszenia kosztów mogą uatrakcyjnić swoje serwisy i jeszcze na tym zarobić - przekonuje Anna Kaczmarska, prezes IDMnetu. - Z kolei reklamodawcy mogą emitować swoje reklamy w towarzystwie bezpiecznego i dobrze posegregowanego kontentu wideo, wykorzystując pełne możliwości i skuteczność tego formatu - dodaje.
Dołącz do dyskusji: IDMnet uruchamia bazę wideo Clipshare