Grafiki z murali trafiają na jubileuszowe puszki Coca-Coli
Z okazji 100 urodzin konturowej butelki Coca-Coli na sklepowe półki trafia limitowana edycja puszek tego napoju. Zostały ozdobione grafikami jednego z czołowych polskich ilustratorów, Mateusza Kołka.
Grafiki zainspirowane muralami pojawiły się na puszkach Coca-Coli i Coca-Coli Zero. Murale zaprojektowane przez niezależnych artystów - Przemka „Trusta” Truścińskiego i Mateusza Kołka widnieją od maja tego roku w Warszawie i Gdańska.
W najbliższych dniach jubileuszowe grafiki Mateusza Kołka z Krakowa i Gdańska, pojawią się w sklepach - na limitowanej serii puszek Coca-Cola i Coca-Cola Zero.
Będą to wspierać działania reklamowe m.in. w internecie. Za zakup mediów i powierzchni odpowiada MediaCom Warszawa, za media cyfrowe i społecznościowe - agencja SMG Next. Działania z zakresu PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Grafiki z murali trafiają na jubileuszowe puszki Coca-Coli