FreeM - darmowy internet za oglądanie reklam w nowej sieci komórkowej
Firma Inmobile, właściciel wirtualnego operatora komórkowego CP Telecom, wprowadza na polski rynek nową markę telefonii komórkowej - FreeM.
Sieć FreeM wystartuje 21 listopada i zaoferuje usługę bezpłatnego korzystania z wybranych serwisów społecznościowych, komunikatorów i portali internetowych w zamian za emisję pełnoekranowych reklam na telefonie użytkowników. Abonenci FreeM będą mogli za darmo korzystać m.in. z serwisów Facebook, Foursquare, Twitter i Wikipedia oraz komunikatorów GaduGadu, FB-czat, Windows Live Messenger i Google Talk (za pośrednictwem platformy i aplikacji Nimbuzz).
Po obejrzeniu reklamy użytkownik FreeM uzyska możliwość darmowego korzystania z wybranych serwisów, równoważnego transferowi danych wielkości 0,5 MB. Komunikacja tekstowa przez komunikatory obsługiwane przez Nimbuzz nie będzie limitowana. Usługa będzie dostępna na dowolnych telefonach wyposażonych w przeglądarkę internetową i możliwość transferu danych.
Pozostałe usługi, takie jak rozmowy telefoniczne, SMS-y oraz przeglądanie innych stron internetowych, podlegać będą opłatom w systemie doładowań (prepaid) zgodnie z poniższą tabelą.
FreeM kieruje swoją ofertę do młodzieży w wieku 15 – 25 lat, dla której częstą formą komunikacji są komunikatory i serwisy społecznościowe. Sieć ogranicza dostępność usługi dla osób posiadających konto na Facebooku, które dołączą do grona znajomych FreeM. W początkowym okresie darmowe karty SIM będą mogli otrzymać tylko fani w Warszawie.
Z kolei wybór nowego lub przeniesienie dotychczasowego numeru komórkowego odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej FreeM, a doładowania będą możliwe w systemie eCard lub przy zakupie karty doładowującej Mova w sieci sklepów Carrefour.
„FreeM to pionierskie rozwiązanie, które wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na mobilny dostęp do sieci społecznościowych. Usługa jest kierowana do młodych ludzi, dla których barierą są opłaty za dostęp do mobilnego Internetu. Przekaz, który trafi do abonentów w trakcie korzystania z usługi zapewni im dodatkowo możliwość skorzystania z aktualnych promocji i limitowanych ofert, co w rezultacie obniży ich wydatki” - powiedział Tomasz Właszczuk, prezes Inmobile.
„Projekt FreeM wpisuje się w naszą długofalową strategię ekspansji na rynku e-commerce i m-commerce. FreeM będzie stanowił część szerszego ekosystemu obejmującego, oprócz upowszechnionego dostępu do mobilnego Internetu, kompleksową obsługę sklepów na Facebook'u (InFlavo), logistykę szybkiej dystrybucji (Paczkomaty24), a w niedalekiej przyszłości również mobilne płatności” - dodał Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl będącej współwłaścicielem Inmobile.
Wirtualna telefonia FreeM bazuje na infrastrukturze firmy Polkomtel (operator sieci Plus) i będzie dostępna na całym obszarze Polski.
Dołącz do dyskusji: FreeM - darmowy internet za oglądanie reklam w nowej sieci komórkowej