Finał „Masterchefa” i „Kuchenne rewolucje” z najwyższymi cenami reklam w grudniu w TVN
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym najdroższe reklamy emitowane są przy finałowym odcinku niedzielnego show „Masterchef” oraz przy „Kuchennych rewolucjach”.
30-sek. spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”, którego emisję zaplanowano na 8 grudnia br. kosztuje 89 tys. zł (cena netto bez rabatów). Tydzień wcześniej reklama jest tańsza i kosztuje 72,8 tys. zł.
Za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach” trzeba z kolei zapłacić 84,6 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością przy emitowanych w TVN serialach najwięcej zapłacą za reklamę przy „Na Wspólnej” - to wydatek rzędu 64,8 tys. zł. Nieco mniej kosztuje spot przy pokazywanej we wtorkowe wieczory produkcji „Pod powierzchnią” - 51,8 tys. zł.
Na reklamę przy programie z udziałem Edyty Górniak „My Way” trzeba wydać 41,8 tys. zł.
Spot przy „Faktach” kosztuje 80,3 tys. zł od poniedziałku do piątku i 75,3 tys. zł w niedziele. Dla serwisu sportowego stawki te wynoszą odpowiednio: 72,8 tys. zł i 59,6 tys. zł, zaś dla prognozy pogody: 66 tys. zł i 56,9 tys. zł.
W wigilię i pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia pokaże tradycyjnie dwie części „Listów do M.”. Spot przy emisji w wigilię kosztuje 20,7 tys. zł, a w pierwszy dzień świąt – 31,1 tys. zł.
31 grudnia stacja będzie transmitować imprezę sylwestrową – koncert „Warszawa stolicą Sylwestra”. Najdroższą reklamę przy tej transmisji wyceniono na 28,1 tys. zł.
TVN Media jako drugie, po Biurze Reklamy TVP, biuro reklamy opublikowało ceny reklam na grudzień br.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: Finał „Masterchefa” i „Kuchenne rewolucje” z najwyższymi cenami reklam w grudniu w TVN
W Wigilie Listy do M po raz enty.
A na sylwestra stypa w Tvn.