Fanpage Żytniej nadal nieaktywny, bo trwają jeszcze prace nad nową strategią
Na profilu facebookowym marki Żytnia Extra (Polmos Bielsko-Biała) nic się nie dzieje od wielu już miesięcy, mimo że firma zatrudniła do jego obsługi nową agencję. - Trwają prace nad nową strategią dla marki - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl Robert Kabot, dyrektor marketingu.
Na profilu marki Żytnia Extra na Facebooku jako ostatni widnieje wpis z 19 sierpnia ub.r., w którym zamieszczono oświadczenie zarządu Polmos Bielsko-Biała dotyczące zamieszczenia tam dzień wcześniej fotografii pokazującej tragiczne wydarzenia lubińskie w 1982 r.
Zdjęcie to pojawiło się na fanpage’u marki jako ilustracja przesadnej imprezy z alkoholem. O sprawie pisały niemal wszystkie polskie media, a oburzenia nie kryli wówczas zarówno internauci, jak i eksperci z branży reklamowej.
Firma Polmos Bielsko-Biała winą za zaistniałą wówczas sytuację obarczyła agencję Project, która pracowała dla niej w zakresie obsługi w social media. Zerwała z nią w trybie natychmiastowym umowę i niedługo potem, na początku września, zaczęła szukać nowej agencji do współpracy, ogłaszając w tym celu przetarg.
Pod koniec października ub.r. wybrała do współpracy agencję AgencjaMarketingowa.pl. Po czterech miesiącach od nawiązania z nią współpracy, na fanpage’u Żytniej jednak nic się nie zmieniło.
- Marka Żytnia Extra jest obecna na polskim rynku już wiele lat. Przechodziła drobne modyfikacje etykiety i butelki. Obecnie opracowywana jest nowa strategia i komunikacja marki Żytnia Extra i wszystkie działania wspierające, w tym Facebook, muszą być spójne z tą strategią. Stąd chwilowy brak aktywności. Już niebawem pokażemy naszym konsumentom nową jakość marki Żytnia - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Kabot, dyrektor marketingu spółki Platinum Brands należącej do Polmosu Bielsko-Biała.
Dołącz do dyskusji: Fanpage Żytniej nadal nieaktywny, bo trwają jeszcze prace nad nową strategią