Empik zmienia ramówkę swojej telewizji
Sieć Empik wprowadza nową ramówkę w swojej wewnętrznej telewizji. Zmieniony we współpracy z agencją Tequila\ Polska program składa się półtoragodzinnego pasma promującego produkty i tytuły dostępne w tych sklepach oraz czterech bloków reklamowych.
Działająca na zasadzie digital signage wewnętrzna telewizja sieci Empik ma zmienioną ramówkę, która w ok. 80 proc. składa się z treści użytecznych dla widza. W czasie półtoragodzinnej pętli programowej prezentowane są produkty i tytuły - zarówno premierowe, jak i rekomendowane przez ekspertów - z poszczególnych kategorii tematycznych (m.in. książka, muzyka, film, wydarzenia, multimedia) opatrzonych nowymi jinglami animowanymi. W paśmie informacyjnym emitowane są również zapowiedzi spotkań autorskich w salonach sieci i wydarzeń kulturalnych z całej Polski.
Ramówkę telewizji Empik uzupełniają cztery bloki reklamowe, w których miejsce mogą wykupywać zarówno reklamodawcy zewnętrzni, jak i dostawcy produktów do sieci, mogący dodatkowo promować swoje tytuły w blokach programowych. - Informacja o produkcie i jego cenie wraz ze zdjęciem w atrakcyjnej oprawie graficznej to coraz chętniej wykorzystywana forma promocji, znacznie skuteczniejsza od dotychczasowych komunikatów statycznych, a jednocześnie wielokrotnie tańsza w produkcji od tradycyjnych spotów telewizyjnych - przekonuje Joanna Krzenciessa, dyrektor działu dynamic digital signage w agencji marketingu zintegrowanego Tequila\ Polska, która współpracowała przy opracowywaniu strategii Empik TV. Odświeżony przez tę firmę design telewizji, spójny z wizerunkiem całej sieci, będzie wykorzystany do wzmocnienia prowadzonych w niej promocji świątecznych - zwłaszcza w kategorii art&pap.
Dołącz do dyskusji: Empik zmienia ramówkę swojej telewizji