EIAA ma ośmiu nowych członków
Ośmiu nowych członków dołączyło do Europejskiego Stowarzyszenia Reklamy Interaktywnej (European Interactive Advertising Association - EIAA).
Nowi członkowie EIAA to: wyszukiwarka plików multimedialnych Blinkx, telewizja informacyjna CNN International, portal aukcyjny eBay, wydawnictwo Gruner + Jahr, serwis społecznościowy dla profesjonalistów LinkedIn, sieć reklamy wideo online Smartclip, sieć internetowej reklamy Specific Media oraz koncern medialny The Walt Disney Company.
Jednocześnie do zarządu stowarzyszenia z wyżej wymienionych firm weszły następujące osoby: Federico Grosso (wiceprezes ds. rozwoju Blinkx), Didier Mormesse (wiceprezes ds. sprzedaży reklam, badań i rozwoju oraz odbiorców Insight, CNN International), Alex Baillie (europejski dyrektor komercyjny Disney Online), Christian Kunz (dyrektor ds. międzynarodowej reklamy eBay), Oliver von Wersch (dyrektor projektów i innowacji G+J Electronic Media Sales), Kevin Eyres (dyrektor zarządzający europejskiego oddziału LinkedIn), Roland Schaber (współzałożyciel i dyrektor ds. operacyjnych Smartclip) oraz Rupert Staines (wiceprezes europejskiego odziału Specific Media).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: EIAA ma ośmiu nowych członków