19 Południk autorem spotu dżemów Stovit (wideo)
Stovit wprowadza na rynek dżemy w różnych wariantach smakowych, z wizerunkiem Pszczółki Maya. Za zrealizowanie animowanego spotu reklamowego, na potrzeby kampanii promocyjnej, odpowiadała agencja 19 Południk.
Dżemy Stovit Maya to produkty z dodatkiem naturalnego miodu, o gładkiej konsystencji, dedykowane przede wszystkim dzieciom. Nie zawierają sztucznych aromatów ani barwników i są bez konserwantów.
Promujący je spot ma wzbudzać zainteresowanie nowościami w portfolio marki zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, przywołując wesołe konotacje związane z przygodami Pszczółki Maya.
Reklama jest emitowana w serwisie YouTube, a także w skróconym formacie w telewizjach internetowych.
Współpraca z marką Stovit została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego. W ramach podpisanej, bezterminowej umowy o współpracy, agencja 19 Południk odpowiada także za realizację innych projektów.
Dołącz do dyskusji: 19 Południk autorem spotu dżemów Stovit (wideo)