DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampanii dla Ardo
18 września ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracy z DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowała pozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnym natomiast kampanię.
Nowością wprowadzaną na polski rynek jest linia lodówek serii Vintage, charakteryzująca się oryginalnym designem oraz szeroką gamą dostępnych kolorów wraz z możliwością personalizacji frontu lodówek.
Kampania Ardo Vintage składa się z działań wizerunkowych ATL (prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe tj. Exclusive i Activist), specjalnie dedykowana strona produktowa www.ardovintage.pl oraz z działania BTL ( materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki, torby reklamowe). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylko zwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale również ważne są dla nich walory estetyczne produktu. Idea kreatywna zwraca uwagę na wyjątkowy charakter produktów, które same w sobie są ozdobą kuchni zarówno nowoczesnej jak i klasycznej.
Działaniami wpierającymi kampanię Vintage oprócz konkursu
konsumenckiego będą imprezy eventowe dla Klientów ARDO i
press-briefing dla dziennikarzy, które zostały przygotowane przez
Emlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership.
Media dla kampanii ARDO zostały zaplanowane przez dom mediowy
Equinox.
Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampanii dla Ardo