“Cosmopolitan” z kalendarzykiem i kampanią
Do całego nakładu styczniowego wydania “Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) dołączono kalendarzyk na 2011 rok w dwóch kolorach do wyboru: szarym lub czarnym. Numer wspiera kampania reklamowa.
Nakład wydania wynosi 200 tys. egz., a jego cena podniesiona została do 8,50 zł (normalnie, bez dodatku “Cosmo” kosztuje 5,99 zł). Magazyn w sprzedaży jest od piątku 10 grudnia br.
Kampania wspierająca numer obejmuje telewizję (TV 4, TVN 7, TVN Style, Tele 5, Kino Polska, Fox Life, Zone Club), radio (Radio Zet), prasę ( “Joy”, “Olivia”, “Hot Moda & Shopping”, “Shape”, “Newsweek Polska”) oraz internet (Onet.pl, Wp.pl).
Akcję przygotował i zaplanował wydawca.
Dołącz do dyskusji: “Cosmopolitan” z kalendarzykiem i kampanią