Chronos i Top Class w portfolio Ad Meritum
Od sierpnia w pakiecie pism prestiżowych Ad Meritum pojawiły siędwa nowe tytuły "Chronos" i "Top Class" (Wydawnictwo Unit sp. zo.o.).
Ad Meritum zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów orazwspółpracą z domami mediowymi. Za sprzedaż reklam odpowiadać będzieAneta Chrzanowska - kierownik sprzedaży pism prestiżowych (m.in.:Magazyn Wino, Nurkowanie, Magazyn Golf, Fashion).
"Chronos" ukazuje się na rynku od 2004 roku, jako kwartalnik wnakładzie 10 000 egz., zaś katalog (wydawany raz w roku) w 15 000egz. Magazyn jest jedynym w Polsce tytułem dla konsumentówpoświęconym zegarkom. Prezentuje najnowsze modele i testyluksusowych czasomierzy.
"Top Class" (nakład 15 000 egz.) na rynku od 1997 roku toluksusowy magazyn kierowany do polskich elit, ludzi ceniącychprzedmioty piękne i luksusowe. Pismo dystrybuowane jest w salonachprasowych, podczas zamkniętych imprez biznesowych, restauracjach,butikach, klubach sportowych, hotelach.
Dołącz do dyskusji: Chronos i Top Class w portfolio Ad Meritum