Cheetos promuje chrupki w kształcie wąsów
Agencja VML oraz dom mediowy OMD odpowiadają za nową kampanię reklamową imitowanej edycji paczek Cheetos Mustache z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ.
Na akcję składa się kilka aktywności. Jedną z nich jest 15-sekundowy spot do emisji w telewizji. Jego bohaterem jest Tadeusz, tata dwójki dzieci, którego wąsy były inspiracją do stworzenia kształtu chrupek.
Oprócz tego przygotowano kilkusekundowy spot informujący o nowości w portfolio Cheetos.
Oprócz spotu przygotowano specjalne filtry na Facebooku oraz Snapchacie, z gepardem Chesterem. Użytkownicy włączający ten filtr mogą zrobić selfie zainspirowane kształtami ulubionych chrupek. Zaplanowano również współpracę z influencerami. Do kampanii zaangażowano duety twórców internetowych: Naruciak i Unboxall, Smav i Dominik Rupiński oraz Sylwia Lipka i Dominik Łupicki.
Za strategię, koncept kreatywny, adaptację spotów i współpracę z influencerami przy kampanii odpowiada VML Poland. Agencja przygotowała także bumpery oraz dedykowane filtry, które są już dostępne na Facebooku oraz Snapchacie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Cheetos promuje chrupki w kształcie wąsów
ma głupie wonsy kurwa jaka lezbijka