BMP wycofuje się z inwestycji w media, nadal zainteresowane firmamimarketingowymi
Notowana na warszawskiej giełdzie niemiecka spółka zarządzającąaktywami, wyspecjalizowana w klasie aktywów private equity, BMP AGzrezygnowała z inwestycji w sektor mediów w Polsce i w zamianposzukuje możliwości inwestycyjnych w sektorze marketingowym wkraju, poinformował prezes funduszu BMP Media Invetors AG JensSpyrka.
"Zdecydowaliśmy się wycofać z inwestycji" - powiedział Spyrka wodpowiedzi na pytanie serwisu Dealwatch z grupy Euromoney,dotyczące inwestycji w sektorze mediów, o których BMP informowało wpaździerniku. BMP rozpoczęło nawet due diligence wspomnianejspółki.
Jednakże, podczas rozmowy w kuluarach, Spyrka dodał, że fundusznadal poszukuje potencjalnych inwestycji w Polsce.
"Szukamy spółki oferującej usługi marketingowe" - powiedziałSpyrka, dodając że inwestycja mogłaby wynieść minimum 0,5 mln euro.Jednocześnie podkreślił, że nie powinniśmy się spodziewać, że cośsię wydarzy w przeciągu następnych 3-4 miesięcy.
Natomiast prezes BMP AG Oliver Bormann poinformował, że obecniespółka skupi się na rozwijaniu istniejącego portfolio, a sprzedażudziałów nie miałby sensu ze względu na warunki rynkowe w którychciężko jest uzyskać dobrą cenę.
Oprócz K2 Internet i Nokaut, spółka posiada inwestycje w polskimserwisie Au pair Pomocni (63%), kobiecym portalu internetowymRepublika Kobiet (75%) oraz spółce zajmującej się sprzedażą imarketingiem SklepyFirmowe.pl (70%).
Dołącz do dyskusji: BMP wycofuje się z inwestycji w media, nadal zainteresowane firmamimarketingowymi