SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bezcenna niespodzianka” - Mastercard w reklamie zmienił mecz amatorów w Ligę Mistrzów (wideo)

Turecki oddział operatora kart płatniczych Mastercard zrealizował klip pokazujący, jak trening amatorskich piłkarzy nieoczekiwanie zyskuje oprawę godną meczu Ligi Mistrzów. To kolejny spot firmy pod hasłem „Bezcenna niespodzianka”.

W udostępnionym właśnie klipie grupa 12 znajomych w połowie grudnia spotyka się wieczorem na treningu piłkarskim na boisku w Stambule. Nieoczekiwanie dla nich zaczynają pojawiać się elementy oprawy meczów Ligi Mistrzów: charakterystyczny motyw muzyczny, dzieci wyprowadzające piłkarzy, porządkowi z dużą flagą z logo rozgrywek oraz wiwatujący kibice. W końcu na boisko wychodzą sędziowie, na czele ze słynnym przed laty Pierluigi Colliną, którzy będą sędziować mecz.

Klip pod hasłem „Bezcenna niespodzianka” wspiera promocję, w której można wygrać bilety na mecz finałowy obecnej edycji Ligi Mistrzów, zaplanowany na 6 czerwca w Berlinie.

Mastercard jest sponsorem Ligi Mistrzów od 1994 roku, obecna umowa obowiązuje do końca bieżącego sezonu (więcej na ten temat).


Firma od kilku lat przygotowuje spoty pod hasłem „Bezcenna niespodzianka” także dotyczące innych rozgrywek i klubów sportowych, które sponsoruje.


W innych spotach Mastercard swoich fanów nieoczekiwanymi wizytami zaskakiwali m.in. piosenkarze Justin Timberlake, Pharrel Williams i Kylie Minogue, a w promującej to reklamie wystąpiła Gwen Stefani.

Jest to kontynuacja wieloletniej strategii reklamowej Mastercard opartej na pokazywaniu zjawisk i wartości bezcennych - z zaznaczeniem, że wszystko inne można kupić kartami płatniczymi tej firmy.


Dodajmy, że w przypadku Ligi Mistrzów kampanię opartą na zaskoczeniu fanów tych rozgrywek zrealizował ich inny sponsor - browar Heineken. Trzy lata temu za pośrednictwem rodzin, partnerek i przełożonych kilkuset kibiców zgromadził ich w wieczór, gdy rozgrywany był hitowy mecz Real - Milan na koncercie muzyki klasycznej, który okazał się jednak tylko wstępem do transmisji tego meczu.


Z kolei przy okazji finałów Ligi Mistrzów Heineken stawiał mężczyznom pijącym to piwo różne wyzwania (np. uwierzyć nieznajomej proponującej wyjazd na mecz i zdążyć na lotnisko albo znaleźć brakującą połowę biletu), po spełnieniu których wygrywało się wejściówkę.

Dołącz do dyskusji: „Bezcenna niespodzianka” - Mastercard w reklamie zmienił mecz amatorów w Ligę Mistrzów (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dziadoo
No i mam popracowane. Ale za to dużo pozytywów na dzień dobry :) Nie lubię was :p
odpowiedź