Ambasada Trendów K2 wypromuje Bulionetkę Domową Knorr (wideo)
Agencja K2 wygrała przetarg na realizację kolejnej kampanii reklamowej Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska). Firma przeprowadzi akcję w ramach swojej usługi Ambasada Trendów K2.
W kampanii, którą K2 zrealizuje dla Bulionetki Domowej Knorr, wezmą udział kobiety z siedmiu największych miast. Każda z nich otrzyma produkt tej marki oraz materiały edukacyjne na jego temat.
To już druga taka kampania Bulionetki Domowej Knorr prowadzona przez K2 w ramach projektu Ambasada Trendów K2, zajmującego się akcjami typu trial&seeding oraz badaniami konsumenckimi. W poprzedniej kampanii uczestniczyło ogółem 2,5 tys. kobiet (patrz wideo poniżej).
Dołącz do dyskusji: Ambasada Trendów K2 wypromuje Bulionetkę Domową Knorr (wideo)
www.rekomenduj.to to również platforma marketingu rekomendacji. Czyli dostajemy produkt, testujemy go i oceniamy.