Warta, jako jedyna firma ubezpieczeniowa w Polsce, otrzymała godło „Konsumencki Lider Jakości – Lider 5-lecia 2011-2016”. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego, realizowanego przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.
Najwyższa jakość obsługi i produktów jest jednym z priorytetów Warty. Kompleksowy zakres ubezpieczenia, bezzwłoczna pomoc w przypadku kłopotów i komfortowa likwidacja szkód oparta o najnowsze technologie – tego mogą się spodziewać klienci korzystający z ubezpieczeń Warty. Potwierdzeniem wysokiego standardu jest wyróżnienie przyznane przez Redakcję Strefy Gospodarki.
Celem projektu Konsumencki Lider Jakości jest wyłanianie, w oparciu o zrealizowane badania konsumenckie, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Warta cyklicznie otrzymywała to wyróżnienie przez ostatnie lata. Kilka tysięcy respondentów co roku wskazywało ją jako ubezpieczyciela oferującego najwyższą jakość klientom. W rezultacie Warta znalazła się w wąskim gronie firm uhonorowanych tytułem „Konsumencki Lider Jakości - Lider 5-lecia 2011-2016”.
- Od wielu lat pracujemy nad zapewnianiem klientom oferty na najwyższym poziomie. Stale wprowadzamy innowacyjne rozwiązania na każdym poziomie naszej współpracy z klientami, w tym oferując ochronę w formule all risks dla klientów indywidualnych, czy pierwszą na polskim rynku aplikację do mobilnej likwidacji szkód. Otrzymane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że klienci widzą i doceniają nasze starania – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.
dostarczył infoWire.pl