„Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, a jedyny wzrost zanotowało „Na Żywo”. Na ostatniej pozycji znalazł się „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału 2015 roku względem analogicznego okresu 2014 roku zmalała o 4,47 proc. i wyniosła 568 110 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,20 proc. do 314 827 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 638 egz., po spadku o 4,83 proc. - największym w zestawieniu.
Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 1,60 proc. do 183 374 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień”, który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 183 374 egz.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 749 939 | 568 110 | 568 110 | 771 100 | 594 685 | 594 685 |
Twoje Imperium | 430 590 | 314 827 | 314 827 | 443 128 | 328 638 | 328 638 |
Rewia | 327 584 | 221 638 | 221 638 | 336 906 | 232 897 | 232 897 |
Świat & Ludzie | 298 003 | 189 860 | 189 860 | 300 053 | 196 109 | 196 109 |
Na Żywo | 285 436 | 183 374 | 183 374 | 283 533 | 180 481 | 180 481 |
Dobry Tydzień | 267 210 | 161 868 | 161 868 | - | - | - |
We wrześniu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 568 962 egz., po spadku w porównaniu do września 2014 roku o 3,54 proc.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (321 790 egz.; w dół o 4,71 proc.), a trzecie - do „Rewii” (213 681 egz.; spadek o 7,92 proc. - największy w zestawieniu).
W tym ujęciu „Dobry Tydzień” sklasyfikowany został na czwartej lokacie z wynikiem 189 651 egz.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 765 518 | 568 962 | 568 962 | 781 104 | 589 857 | 589 857 |
Twoje Imperium | 441 136 | 321 790 | 321 790 | 472 945 | 337 696 | 337 696 |
Rewia | 322 904 | 213 681 | 213 681 | 344 174 | 232 059 | 232 059 |
Dobry Tydzień | 285 946 | 189 651 | 189 651 | - | - | - |
Świat & Ludzie | 294 144 | 182 430 | 182 430 | 293 394 | 187 856 | 187 856 |
Na Żywo | 282 907 | 182 152 | 182 152 | 293 382 | 186 169 | 186 169 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach