SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem

W lipcu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.

Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2014 roku względem lipca 2013 roku zmalała o 0,75 proc. i wyniosła 625 991 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,24 proc. do 349 009 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 240 722 egz., po spadku o 3,44 proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 5,93 proc. do 193 690 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

798 883

625 991

625 991

815 370

631 740

630 740

Twoje Imperium

465 919

349 009

349 009

439 961

331 624

331 624

Rewia

349 104

240 722

240 722

350 979

249 301

249 301

Świat & Ludzie

307 916

197 410

197 410

311 431

201 420

201 420

Na Żywo

301 705

193 690

193 690

284 888

183 851

182 851


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Życie na Gorąco” - było to 10,16 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

798 883

625 991

625 991

737 257

568 240

568 240

Twoje Imperium

465 919

349 009

349 009

425 127

317 799

317 799

Rewia

349 104

240 722

240 722

325 202

224 807

224 807

Świat & Ludzie

307 916

197 410

197 410

297 648

191 915

191 915

Na Żywo

301 705

193 690

193 690

273 436

176 242

176 242


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zycie na goroco
tego pisma, to chyba żaden tytuł na razie nie pokona
odpowiedź
User
.
Pomyśleć, że Życie na gorąco sprzedaje się w zbliżonej ilości, co wszystkie tygodniki opinii razem wzięte. Mnóstwo to mówi o naszym społeczeństwie.
odpowiedź
User
kali
Nieodmienne tytuły czasopism pisze się zawsze małymi literami poza pierwszym wyrazem, więc: Zycie na gorąco, a nie - Zycie na Gorąco. Tyle. Reszty pisma nie warto czytać!
odpowiedź