„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2014 roku względem lipca 2013 roku zmalała o 0,75 proc. i wyniosła 625 991 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,24 proc. do 349 009 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 240 722 egz., po spadku o 3,44 proc. - największym w zestawieniu.
Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 5,93 proc. do 193 690 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 798 883 | 625 991 | 625 991 | 815 370 | 631 740 | 630 740 |
Twoje Imperium | 465 919 | 349 009 | 349 009 | 439 961 | 331 624 | 331 624 |
Rewia | 349 104 | 240 722 | 240 722 | 350 979 | 249 301 | 249 301 |
Świat & Ludzie | 307 916 | 197 410 | 197 410 | 311 431 | 201 420 | 201 420 |
Na Żywo | 301 705 | 193 690 | 193 690 | 284 888 | 183 851 | 182 851 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Życie na Gorąco” - było to 10,16 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 798 883 | 625 991 | 625 991 | 737 257 | 568 240 | 568 240 |
Twoje Imperium | 465 919 | 349 009 | 349 009 | 425 127 | 317 799 | 317 799 |
Rewia | 349 104 | 240 722 | 240 722 | 325 202 | 224 807 | 224 807 |
Świat & Ludzie | 307 916 | 197 410 | 197 410 | 297 648 | 191 915 | 191 915 |
Na Żywo | 301 705 | 193 690 | 193 690 | 273 436 | 176 242 | 176 242 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem