„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w lutym, „Twoje Imperium” zyskało najwięcej
W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei na czele wzrostów uplasowało się „Twoje Imperium”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2017 roku względem lutego 2016 roku zmniejszyła się o 6,17 proc. i wyniosła 537 640 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła najbardziej w zestawieniu - o 4,61 proc. do 351 132 egz.
Na ostatnim miejscu podium znalazł się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 238 560 egz., po spadku o 2,56 proc.
Względem stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Świat & Ludzie” - było to 5,46 proc.
Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 1,83 proc., odnotował tygodnik „Życie na Gorąco”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w lutym, „Twoje Imperium” zyskało najwięcej