Zmiana nawyków "na wesoło" we francuskiej reklamie E.Leclerc
We Francji sieć detaliczna E.Leclerc rozpoczęła kampanię reklamową poświęconą zmianom nawyków klientów na bardziej sprzyjając środowisku naturalnemu. Przygotowała ją agencja BETC.
W serii zabawnych scenek reklama przedstawia, jak klienci rezygnują z plastikowych toreb na zakupach, uczą się właściwie segregować odpady bądź czytać etykiety produktów. Wszystko to w trosce o środowisko naturalne. Motywem muzycznym spotu jest popularna piosenka "Spin Me Round (Like a Record)".
Kampania “Being a responsible consumer can be hard!” ("Bycie odpowiedzialnym konsumentem może być trudne") pokazuje, jak E.Leclerc wspiera Francuzów w zmianach swoich nawyków konsumpcyjnych czy proekologicznych i daje konkretne rozwiązania. Detalista pozwala np. kupować produkty we własnych opakowaniach, nie sprzedaje foliówek, oferuje szeroką gamę produktów świeżych i ekologicznych.
Spot (w wersji 60 45 sekund) emitowany jest w telewizji, kinach i digitalu. Dodatkowo obejmuje aktywności w mediach społecznościowych.
Kreację przygotowała agencja BETC. Produkcją zajęli się Ivan Grbovic i studio Wanda.
Dołącz do dyskusji: Zmiana nawyków "na wesoło" we francuskiej reklamie E.Leclerc