SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zgoda na życie” - Ministerstwo Zdrowia promuje transplantologię i dawstwo szpiku (wideo)

Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię pod hasłem „Zgoda na życie” promującą transplantologię i dawstwo szpiku oraz zachęcanie do tego bliskich. Za przygotowanie koncepcji  i realizację akcji odpowiadają Fabryka Komunikacji Społecznej i Codemedia.

Celem kampanii pod hasłem „Zgoda na Życie” jest upowszechnienie wiedzy na temat medycyny transplantacyjnej, zachęcenie do publicznego deklarowania swojej woli w tym zakresie oraz zwiększenie poparcia społecznego dla dawstwa narządów, komórek i tkanek.

Podstawą akcji jest niedawny sondaż TNS Polska, w którym co prawda 55 proc. Polaków zadeklarowało zgodę, aby po śmierci pobrano z ich ciała narządy w celu przeszczepienia innym, ale tylko 20 proc. rozmawiało na ten temat ze swoimi bliskimi. Dlatego spoty z kampanii pokazują sytuacje rozmów bliskich osób na temat dawstwa szpiku kostnego oraz deklaracji przekazania po śmierci swoich narządów do przeszczepów.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Kampania zaczęła się 18 października, obejmuje telewizję (trzy różne spoty w kanałach TVP, TVN i Polsatu) oraz internet. W ramach akcji zaplanowano też szereg innych działań, m.in. aplikację umożliwiającą odbiorcom publiczne deklarowanie woli w zakresie dawstwa narządów. Kampania potrwa do przyszłego roku.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Fabryka Komunikacji Społecznej. Operatorem spotów był Tomasz Naumiuk, a reżyserem - Katarzyna Adamik. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

Dołącz do dyskusji: „Zgoda na życie” - Ministerstwo Zdrowia promuje transplantologię i dawstwo szpiku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl