SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wyzwól byka” w kampanii Penigry

Pod hasłem „Wyzwól byka” trwa kampania reklamowa leku Penigra. Akcję przygotowała kontrolująca tę markę firma Hasco-Lek we współpracy z Infinity Media.

Kampania reklamowa leku na potencję Penigra ma na celu zachęcenie mężczyzn do czerpania większego zadowolenia z życia seksualnego. W teaserowym etapie akcji na stronie internetowej wyzwolbyka.pl można było dodawać na mapie miejsca służące rozrywce. Natomiast na Facebookowym fanpage’u kampanii prowadzone były konkursy z typowo męskimi nagrodami. Ponadto reklamy były emitowane w Radiu Zet i na stronach skierowanych do mężczyzn, zamieszczane w czasopismach „Newsweek”, „Playboy”, „Auto Świat” i „Top Gear” oraz eksponowane ambientowo w pubach i klubach.

Obecnie rusza właściwa odsłona kampanii, w ramach której na stronie wyzwolbyka.pl pojawiła się zakładka z informacjami na temat produktów Penigra i Penigra Intim Gel. Natomiast działania reklamowe obejmują radio (Radio Zet i RMF FM), internet, prasę („Newsweek”, „Playboy”, „CKM”, „Men’s Health” i „Auto Świat”) oraz puby i kluby (ambient).

Kampanię przygotowała firma Hasco-Lek, do której należy marka Penigra, przy czym zakupem mediów zajął się dom mediowy Infinity Media.

Dołącz do dyskusji: „Wyzwól byka” w kampanii Penigry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl