Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej
W listopadzie ub.r. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które utrzymało się na pozycji zdecydowanego lidera sprzedaży w segmencie.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2015 roku względem listopada 2014 roku zmalała o 8,66 proc. i wyniosła 524 808 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,86 proc. do 301 123 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 671 egz., po spadku o 2,52 proc.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 698 588 | 524 808 | 524 808 | 732 393 | 574 577 | 574 577 |
Twoje Imperium | 414 744 | 301 123 | 301 123 | 436 905 | 313 214 | 313 214 |
Rewia | 313 444 | 221 671 | 221 671 | 330 658 | 227 404 | 227 404 |
Świat & Ludzie | 270 435 | 175 305 | 175 305 | 285 920 | 188 626 | 188 626 |
Dobry Tydzień | 277 917 | 168 192 | 168 192 | 322 431 | 171 469 | 171 469 |
Na Żywo | 265 176 | 164 075 | 164 075 | 274 883 | 178 659 | 178 659 |
W porównaniu do października ub.r. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - było to 8,21 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 7,28 proc., odnotowała „Rewia”.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 698 588 | 524 808 | 524 808 | 734 755 | 533 405 | 533 405 |
Twoje Imperium | 414 744 | 301 123 | 301 123 | 421 156 | 304 140 | 304 140 |
Rewia | 313 444 | 221 671 | 221 671 | 314 440 | 206 630 | 206 630 |
Świat & Ludzie | 270 435 | 175 305 | 175 305 | 280 512 | 175 607 | 175 607 |
Dobry Tydzień | 277 917 | 168 192 | 168 192 | 282 429 | 183 240 | 183 240 |
Na Żywo | 265 176 | 164 075 | 164 075 | 273 135 | 172 757 | 172 757 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej