'We make things happen' - Gdańsk reklamuje się w CNN (wideo)
W CNN rozpoczyna się właśnie telewizyjno-internetowa kampania promocyjna Gdańska. Skierowana przede wszystkim do Europejczyków akcja prezentuje atrakcyjny turystycznie wizerunek miasta.
Najważniejszym elementem startującej w sieci CNN telewizyjno-internetowej kampanii promocyjnej Gdańska jest 30-sekundowy spot filmowy zatytułowany 'We make things happen'. Jego motywem przewodnim jest papierowa łódeczka, wraz z którą widzowie porywani wiatrem unoszą się nad miastem, a potem płyną wzdłuż linii brzegowej, podziwiając jego panoramę . Poetycki film utrzymany w ciepłych, bursztynowych barwach wyreżyserował Tomek Nalewajek, a zrealizował Dom Produkcyjny Papaya Films. Spot zostanie od 22 września wyemitowany na antenie CNN International 275 razy, w tym 173 razy w porze najlepszej oglądalności.
Jednocześnie na stronach CNN.com, CNNInternational.com oraz CNNMoney.com wyświetlonych zostanie 530 000 banerów reklamowych Gdańska. Cała kampania kierowana jest przede wszystkim do mieszkańców Europy, w tym Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Skandynawii, ale także do odbiorców z Azji Środkowo-Wschodniej i Afryki. Przekaz akcji adresowany jest do wykształconych osób w wieku od 25 do 55 lat mieszkających w dużych miastach i lubiących podróże.
Kampania wizerunkowa Gdańska startuje w CNN jednocześnie z podobną akcją promującą całą Polskę, a także kilka innych miast z naszego kraju. - To połączenie w czasie zaowocuje niespotykaną do tej pory siłą oddziaływania naszego przekazu - argumentuje Anna Zbierska, p.o. dyrektora biura prezydenta Gdańska ds. promocji miasta. Jednocześnie CNN od 6 do 12 października pokaże w ramach programu "Eye on Poland" serię reportaży z różnych miast w naszym kraju, w tym z Gdańska.
Dołącz do dyskusji: 'We make things happen' - Gdańsk reklamuje się w CNN (wideo)