Tylko 39 proc. udziału „wielkiej czwórki”. Powtórka „Ojca Mateusza” hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 20 do 26 lipca 2015 roku zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,40 pkt. proc. i wyniósł 10,39 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,93 proc., po wzroście o 0,09 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (7,20 proc.; do góry o 0,43 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” wzrósł w ciągu tygodnia z 38,60 proc. do 38,61 proc.
Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVP Info, którego udział wyniósł 3,86 proc., po wzroście o 0,11 pkt. proc.
Wszyscy 4+ |
13.07 - 19.07.2015 r. |
20.07 - 26.07.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
639 665 |
11,20% |
629 948 |
11,09% |
2 |
Polsat |
616 278 |
10,79% |
590 105 |
10,39% |
3 |
TVN |
561 634 |
9,84% |
563 992 |
9,93% |
4 |
TVP2 |
386 761 |
6,77% |
408 839 |
7,20% |
5 |
TVP INFO |
214 018 |
3,75% |
219 430 |
3,86% |
6 |
TVN24 |
183 871 |
3,22% |
205 187 |
3,61% |
7 |
TV4 |
191 930 |
3,36% |
190 711 |
3,36% |
8 |
TVN7 |
181 979 |
3,19% |
183 495 |
3,23% |
9 |
TV PULS |
174 987 |
3,06% |
183 351 |
3,23% |
10 |
Puls 2 |
96 095 |
1,68% |
104 788 |
1,85% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
89 432 |
1,57% |
94 009 |
1,66% |
12 |
TVP Seriale |
89 600 |
1,57% |
92 964 |
1,64% |
13 |
Polsat2 |
89 143 |
1,56% |
92 203 |
1,62% |
14 |
TV6 |
72 429 |
1,27% |
76 542 |
1,35% |
15 |
TVP Rozrywka |
71 471 |
1,25% |
73 508 |
1,29% |
16 |
TVP Regionalna |
64 257 |
1,13% |
72 178 |
1,27% |
17 |
Polsat News |
62 610 |
1,10% |
71 617 |
1,26% |
18 |
Polo TV |
53 040 |
0,93% |
60 738 |
1,07% |
19 |
Stopklatka |
55 597 |
0,97% |
57 281 |
1,01% |
20 |
Fokus TV |
41 161 |
0,72% |
46 097 |
0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,88 pkt. proc. do 11,60 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 11,24 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po spadku o 0,35 proc., wyniósł 7,53 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,56 pkt. proc. do 6,63 proc.).
Wszyscy 16-49 |
13.07 - 19.07.2015 r. |
20.07 - 26.07.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
283 282 |
12,48% |
264 252 |
11,60% |
2 |
TVN |
250 304 |
11,03% |
256 200 |
11,24% |
3 |
TVP1 |
178 786 |
7,88% |
171 603 |
7,53% |
4 |
TVP2 |
137 893 |
6,07% |
151 044 |
6,63% |
5 |
TV PULS |
80 201 |
3,53% |
89 469 |
3,93% |
6 |
TV4 |
84 067 |
3,70% |
84 842 |
3,72% |
7 |
TVN7 |
75 165 |
3,31% |
74 905 |
3,29% |
8 |
TVN24 |
62 006 |
2,73% |
68 351 |
3,00% |
9 |
Puls 2 |
40 260 |
1,77% |
45 713 |
2,01% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
43 693 |
1,92% |
44 499 |
1,95% |
11 |
TVP Seriale |
39 951 |
1,76% |
42 197 |
1,85% |
12 |
TVP INFO |
36 318 |
1,60% |
41 528 |
1,82% |
13 |
TV6 |
35 750 |
1,57% |
38 739 |
1,70% |
14 |
Polo TV |
33 497 |
1,48% |
38 124 |
1,67% |
15 |
Polsat2 |
35 012 |
1,54% |
37 126 |
1,63% |
16 |
TVP Rozrywka |
27 208 |
1,20% |
28 532 |
1,25% |
17 |
Stopklatka |
23 213 |
1,02% |
26 923 |
1,18% |
18 |
Eska TV |
23 341 |
1,03% |
25 326 |
1,11% |
19 |
Polsat News |
19 865 |
0,88% |
22 557 |
0,99% |
20 |
Fokus TV |
19 692 |
0,87% |
22 444 |
0,98% |
Dołącz do dyskusji: Tylko 39 proc. udziału „wielkiej czwórki”. Powtórka „Ojca Mateusza” hitem