SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko 39 proc. udziału „wielkiej czwórki”. Powtórka „Ojca Mateusza” hitem

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 20 do 26 lipca 2015 roku zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,40 pkt. proc. i wyniósł 10,39 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,93 proc., po wzroście o 0,09 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (7,20 proc.; do góry o 0,43 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” wzrósł w ciągu tygodnia z 38,60 proc. do 38,61 proc.

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVP Info, którego udział wyniósł 3,86 proc., po wzroście o 0,11 pkt. proc.

Wszyscy 4+

13.07 - 19.07.2015 r.

20.07 - 26.07.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

639 665

11,20%

629 948

11,09%

2

Polsat

616 278

10,79%

590 105

10,39%

3

TVN

561 634

9,84%

563 992

9,93%

4

TVP2

386 761

6,77%

408 839

7,20%

5

TVP INFO

214 018

3,75%

219 430

3,86%

6

TVN24

183 871

3,22%

205 187

3,61%

7

TV4

191 930

3,36%

190 711

3,36%

8

TVN7

181 979

3,19%

183 495

3,23%

9

TV PULS

174 987

3,06%

183 351

3,23%

10

Puls 2

96 095

1,68%

104 788

1,85%

11

TTV - Twoja Telewizja

89 432

1,57%

94 009

1,66%

12

TVP Seriale

89 600

1,57%

92 964

1,64%

13

Polsat2

89 143

1,56%

92 203

1,62%

14

TV6

72 429

1,27%

76 542

1,35%

15

TVP Rozrywka

71 471

1,25%

73 508

1,29%

16

TVP Regionalna

64 257

1,13%

72 178

1,27%

17

Polsat News

62 610

1,10%

71 617

1,26%

18

Polo TV

53 040

0,93%

60 738

1,07%

19

Stopklatka

55 597

0,97%

57 281

1,01%

20

Fokus TV

41 161

0,72%

46 097

0,81%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,88 pkt. proc. do 11,60 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 11,24 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po spadku o 0,35 proc., wyniósł 7,53 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,56 pkt. proc. do 6,63 proc.).

Wszyscy 16-49

13.07 - 19.07.2015 r.

20.07 - 26.07.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

283 282

12,48%

264 252

11,60%

2

TVN

250 304

11,03%

256 200

11,24%

3

TVP1

178 786

7,88%

171 603

7,53%

4

TVP2

137 893

6,07%

151 044

6,63%

5

TV PULS

80 201

3,53%

89 469

3,93%

6

TV4

84 067

3,70%

84 842

3,72%

7

TVN7

75 165

3,31%

74 905

3,29%

8

TVN24

62 006

2,73%

68 351

3,00%

9

Puls 2

40 260

1,77%

45 713

2,01%

10

TTV - Twoja Telewizja

43 693

1,92%

44 499

1,95%

11

TVP Seriale

39 951

1,76%

42 197

1,85%

12

TVP INFO

36 318

1,60%

41 528

1,82%

13

TV6

35 750

1,57%

38 739

1,70%

14

Polo TV

33 497

1,48%

38 124

1,67%

15

Polsat2

35 012

1,54%

37 126

1,63%

16

TVP Rozrywka

27 208

1,20%

28 532

1,25%

17

Stopklatka

23 213

1,02%

26 923

1,18%

18

Eska TV

23 341

1,03%

25 326

1,11%

19

Polsat News

19 865

0,88%

22 557

0,99%

20

Fokus TV

19 692

0,87%

22 444

0,98%

Dołącz do dyskusji: Tylko 39 proc. udziału „wielkiej czwórki”. Powtórka „Ojca Mateusza” hitem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luc
Z tego wynika że "Lato Zet i Dwójki" słabiutko w tym roku!
0 0
odpowiedź