SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Turbo liderem - TLC traci a Domo+ sześć razy zwiększyło wynik

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w lutym br. było TVN Turbo, które wyprzedziło TLC, notujące pierwszy od wielu miesięcy spadek oglądalności. Największy, niemal sześciokrotny wzrost udziału odnotowała stacja Domo+.

Udział TVN Turbo wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,45 proc. po wzroście o 21,1 proc. Zapewniło to męskiej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Z pozycji lidera na drugą spadł natomiast kobiecy kanał TLC. 0,41 proc. Stacja ta zanotowała pierwszy od wielu miesięcy spadek udziału. Nie był on jednak duży - wyniósł tylko 3,1 proc., co dało jej 0,41 proc. udziału.

Trzecia lokata przypadła TVN Style, która zanotowała wzrost o 10,4 proc. i osiągnęła udział na poziomie 0,39 proc. Znów mniejszy wzrost (o 5,9 proc.) zanotowała cechująca się do tej pory większą dynamiką konkurencyjna telewizja Polsat Cafe. Jej udział to 0,25 proc., co zaowocowało miejscem piątym.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 470 proc. i wyniósł 0,11 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na szóstą. Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce kanał Fashion (0,01 proc., - 77,3 proc.).

lutyWszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Turbo25 8410,37431 4140,453
TLC28 9770,41928 1710,406
TVN Style24 6790,35727 3710,394
Polsat Play13 6150,19719 3560,279
Polsat Cafe16 3550,23717 4510,251
Domo1 3570,0207 9460,114
kuchnia.tv5 7010,0827 9240,114
Club TV6 7220,0975 9680,086
BBC Lifestyle2 3000,0335 4440,078
ITV6 8530,0994 7610,069
Wedding TV1 0220,0153 2040,046
Viacom Blink--1 2110,017
Fashion1 5230,0223170,005


W grupie 16-49 kolejność w pierwszej trójce był taka sama. Liderem w lutym br. był kanał TVN Turbo (0,67 proc. udziału, wzrost o 7,2 proc.), na drugim miejscu znalazło się TLC (0,53 proc. udziału, spadek o 12,7 proc.), a trzecia była stacja TVN Style (0,52 proc., + 6,6 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 227,6 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 53,3 proc.). 

lutywszyscy 16-49
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo17 9340,62919 2120,674
TLC17 3450,60815 1380,531
TVN Style13 8660,48614 7660,518
Polsat Play7 2340,2549 7840,343
Polsat Cafe8 2080,2889 1260,320
kuchnia.tv3 0410,1074 7240,166
BBC Lifestyle1 4530,0513 6470,128
ITV4 2390,1493 2100,113
Domo8210,0292 7000,095
Club TV3 3870,1192 6110,092
Wedding TV5440,0191 3470,047
Viacom Blink--7630,027
Fashion4380,0152010,007


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w lutym br. był serial “Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsat Play przyciągnął 201 tys. widzów. W top 10 znalazły się poza tym po trzy pozycje TVN Style i TLC oraz dwie z anteny TVN Turbo. 

Raport top programówWszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/Polsat Play201 0342,06%
2011 NIEZAPOMNIANE CHWILE /PROG.ROZR.POL./TVN Style184 1101,49%
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/TVN Turbo175 9391,37%
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./TVN Style169 6471,69%
TROJACZKI SPECJALNEJ TROSKI /FILM DOK.USA/TLC166 5521,25%
DOKTOR G - NAJBARDZIEJ SZOKUJACE PRZYPADKITLC165 3341,73%
S.O.S. DLA SWIATA /REP.POL./TVN Style158 5581,51%
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./TVN Turbo158 4211,55%
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./TLC157 7881,77%
ZAGADKI SEKSUALNOSCI /PROG.DOK.USA/TLC157 3691,79%

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
 

Dołącz do dyskusji: TVN Turbo liderem - TLC traci a Domo+ sześć razy zwiększyło wynik

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick1
TLC okazało się byc stacja niekonczacych powtorek!
odpowiedź
User
julian
A ja ogladam Play. Maja najlepsze polskie programy. Najlepsze to Polawiacze, zjedz Rosje, granice odwagi i samo sie nie zrobi z Przemkiem JaJah Frankowskim. Pozdrawiam.
odpowiedź
User
OLO
dane się nie zgadzają!
odpowiedź