TVN Turbo liderem - TLC traci a Domo+ sześć razy zwiększyło wynik
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w lutym br. było TVN Turbo, które wyprzedziło TLC, notujące pierwszy od wielu miesięcy spadek oglądalności. Największy, niemal sześciokrotny wzrost udziału odnotowała stacja Domo+.
Udział TVN Turbo wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,45 proc. po wzroście o 21,1 proc. Zapewniło to męskiej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Z pozycji lidera na drugą spadł natomiast kobiecy kanał TLC. 0,41 proc. Stacja ta zanotowała pierwszy od wielu miesięcy spadek udziału. Nie był on jednak duży - wyniósł tylko 3,1 proc., co dało jej 0,41 proc. udziału.
Trzecia lokata przypadła TVN Style, która zanotowała wzrost o 10,4 proc. i osiągnęła udział na poziomie 0,39 proc. Znów mniejszy wzrost (o 5,9 proc.) zanotowała cechująca się do tej pory większą dynamiką konkurencyjna telewizja Polsat Cafe. Jej udział to 0,25 proc., co zaowocowało miejscem piątym.
Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 470 proc. i wyniósł 0,11 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na szóstą. Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce kanał Fashion (0,01 proc., - 77,3 proc.).
luty | Wszyscy 4+ | |||
2011 | 2012 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 25 841 | 0,374 | 31 414 | 0,453 |
TLC | 28 977 | 0,419 | 28 171 | 0,406 |
TVN Style | 24 679 | 0,357 | 27 371 | 0,394 |
Polsat Play | 13 615 | 0,197 | 19 356 | 0,279 |
Polsat Cafe | 16 355 | 0,237 | 17 451 | 0,251 |
Domo | 1 357 | 0,020 | 7 946 | 0,114 |
kuchnia.tv | 5 701 | 0,082 | 7 924 | 0,114 |
Club TV | 6 722 | 0,097 | 5 968 | 0,086 |
BBC Lifestyle | 2 300 | 0,033 | 5 444 | 0,078 |
ITV | 6 853 | 0,099 | 4 761 | 0,069 |
Wedding TV | 1 022 | 0,015 | 3 204 | 0,046 |
Viacom Blink | - | - | 1 211 | 0,017 |
Fashion | 1 523 | 0,022 | 317 | 0,005 |
W grupie 16-49 kolejność w pierwszej trójce był taka sama. Liderem w lutym br. był kanał TVN Turbo (0,67 proc. udziału, wzrost o 7,2 proc.), na drugim miejscu znalazło się TLC (0,53 proc. udziału, spadek o 12,7 proc.), a trzecia była stacja TVN Style (0,52 proc., + 6,6 proc.).
Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 227,6 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 53,3 proc.).
luty | wszyscy 16-49 | |||
2011 | 2012 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 17 934 | 0,629 | 19 212 | 0,674 |
TLC | 17 345 | 0,608 | 15 138 | 0,531 |
TVN Style | 13 866 | 0,486 | 14 766 | 0,518 |
Polsat Play | 7 234 | 0,254 | 9 784 | 0,343 |
Polsat Cafe | 8 208 | 0,288 | 9 126 | 0,320 |
kuchnia.tv | 3 041 | 0,107 | 4 724 | 0,166 |
BBC Lifestyle | 1 453 | 0,051 | 3 647 | 0,128 |
ITV | 4 239 | 0,149 | 3 210 | 0,113 |
Domo | 821 | 0,029 | 2 700 | 0,095 |
Club TV | 3 387 | 0,119 | 2 611 | 0,092 |
Wedding TV | 544 | 0,019 | 1 347 | 0,047 |
Viacom Blink | - | - | 763 | 0,027 |
Fashion | 438 | 0,015 | 201 | 0,007 |
Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w lutym br. był serial “Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsat Play przyciągnął 201 tys. widzów. W top 10 znalazły się poza tym po trzy pozycje TVN Style i TLC oraz dwie z anteny TVN Turbo.
Raport top programów | Wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 201 034 | 2,06% |
2011 NIEZAPOMNIANE CHWILE /PROG.ROZR.POL./ | TVN Style | 184 110 | 1,49% |
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ | TVN Turbo | 175 939 | 1,37% |
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 169 647 | 1,69% |
TROJACZKI SPECJALNEJ TROSKI /FILM DOK.USA/ | TLC | 166 552 | 1,25% |
DOKTOR G - NAJBARDZIEJ SZOKUJACE PRZYPADKI | TLC | 165 334 | 1,73% |
S.O.S. DLA SWIATA /REP.POL./ | TVN Style | 158 558 | 1,51% |
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ | TVN Turbo | 158 421 | 1,55% |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | TLC | 157 788 | 1,77% |
ZAGADKI SEKSUALNOSCI /PROG.DOK.USA/ | TLC | 157 369 | 1,79% |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Turbo liderem - TLC traci a Domo+ sześć razy zwiększyło wynik