TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo
W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał TVN Style. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły Kuchnia+ i Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
Udział będącego liderem kanału TVN Style w marcu 2014 roku wyniósł 0,64 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 25,64 proc. i wyniósł 0,49 proc. W marcu 2013 roku stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,45 proc., po wzroście o 9,76 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 33,33 proc., pochwalić się mogła Kuchnia+. Jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,12 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
marzec 2013 | marzec 2014 | |||
SHR % | SHR % | |||
TVN Style | 41 699 | 0,61% | 42 699 | 0,64% |
Polsat Play | 26 637 | 0,39% | 32 424 | 0,49% |
TVN Turbo | 28 204 | 0,41% | 30 033 | 0,45% |
Polsat Cafe | 19 371 | 0,28% | 22 353 | 0,34% |
TLC | 24 573 | 0,36% | 21 006 | 0,32% |
kuchnia+ | 5 934 | 0,09% | 8 091 | 0,12% |
Domo+ | 5 193 | 0,08% | 6 250 | 0,09% |
Polsat Food | 3 358 | 0,05% | 3 200 | 0,05% |
BBC Lifestyle | 2 894 | 0,04% | 3 031 | 0,05% |
Viacom Blink | 1 090 | 0,02% | 490 | 0,01% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zwiększył się tutaj o 7,32 proc. i wyniósł 0,88 proc.
Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,70 proc.; wzrost o 7,69 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,63 proc.; do góry o 36,96 proc.).
W tym ujęciu największym wzrostem (o 40 proc. do 0,14 proc. udziału) także mogła pochwalić się stacja Kuchnia+. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 100 proc. W praktyce średnia dobowa widownia tej stacji wyniosła zaledwie 97 osób.
Stacja | 16-49 | |||
marzec 2013 | marzec 2014 | |||
SHR % | SHR % | |||
TVN Style | 22 624 | 0,82% | 23 011 | 0,88% |
TVN Turbo | 17 908 | 0,65% | 18 081 | 0,70% |
Polsat Play | 12 656 | 0,46% | 16 271 | 0,63% |
TLC | 14 789 | 0,54% | 10 672 | 0,41% |
Polsat Cafe | 9 739 | 0,35% | 9 621 | 0,37% |
kuchnia+ | 2 800 | 0,10% | 3 680 | 0,14% |
Domo+ | 2 023 | 0,07% | 2 143 | 0,08% |
BBC Lifestyle | 1 555 | 0,06% | 2 086 | 0,08% |
Polsat Food | 2 008 | 0,07% | 2 070 | 0,08% |
Viacom Blink | 251 | 0,01% | 97 | 0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo