SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Toyota Motor Poland: PHD Media Direction zamiast Zenith Optimedia Group

PHD Media Direction wygrał przetarg na obsługę mediową Toyota Motor Poland. Poprzednio przez 11 lat zajmowała się tym Zenith Optimedia Group.

PHD Media Direction będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych marek Toyota i Lexus. Firma zdobyła to zlecenie w dwuetapowym przetargu.

Toyota Motor Poland uzasadnia, że PHD Media Direction zaprezentował nowatorskie podejście do wykorzystania narzędzi marketingowych w procesie strategii i zakupu mediów.

Dołącz do dyskusji: Toyota Motor Poland: PHD Media Direction zamiast Zenith Optimedia Group

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xman
ktoś z ZOG-ów mocno zalazł za skórę Toyocie
odpowiedź