Tomasz Kot znów reklamuje 'Hipnotyzującą promocję' Netii (wideo)
Rozpoczyna się kolejna część kampanii reklamującej "Hipnotyzującąpromocję" Netii. W akcji obejmującej telewizję, radio i kinawystępuje aktor Tomasz Kot.
W ruszającej właśnie odsłonie kampanii reklamującej"Hipnotyzującą promocję" Netii aktor Tomasz Kot przedstawia tęofertę, ponownie wcielając się w rolę hipnotyzera przypominającegosłynnego Kaszpirowskiego. W akcji oprócz 45-sekundowego spotugłównego wykorzystywane są dwa 15-sekundowe, które pokazują reakcjeprzykładowych odbiorców tego przekazu. Kampania wspiera promocję, wktórej wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci Netii wybierająckontrakt na 24 miesiące, przez pierwsze pół roku za internetzapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon - 2 złmiesięcznie.
Akcja jest prowadzona w telewizji i kinach, a w najbliższymczasie obejmie również radio. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Brasil, a planowaniem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot znów reklamuje 'Hipnotyzującą promocję' Netii (wideo)