Tomasz Kot jako hipnotyzer w kampanii Netii (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocję Netii.W akcji bierze udział aktor Tomasz Kot, wcielając się w rolęhipnotyzera.
W ramach startującej właśnie "Hipnotyzującejpromocji" wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci Netiiwybierając kontrakt na 24 miesiące, przez pierwsze pół roku zainternet zapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon - 2zł miesięcznie. Usługi można też poszerzyć o mobilny internet nadotychczasowych warunkach. Promocję wspiera kampania reklamowa, wktórej Tomasz Kot wciela się w rolę hipnotyzera przypominającegosłynnego Kaszpirowskiego i przedstawia nową ofertę. Aktor brałudział w dwóch poprzednich kampaniach Netii, w pierwszej (wspólniez Piotrem Adamczykiem i Magdaleną Różczką) odgrywając polityk, a wdrugiej - ojca rodziny Romów.
Akcja reklamowa rusza obecnie w prasie, a od 1 październikabędzie prowadzona w telewizji (spoty 45-, 30- i 15-sekundowe),radiu (spoty 30- i 15-sekundowe) oraz internecie (bannery naszerokozasięgowych portalach oraz plikacje do pobrania: wygaszaszekranu i program do tworzenia "osobistych" filmów zhipnotyzerem).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowaBrasil, a planowaniem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot jako hipnotyzer w kampanii Netii (wideo)