Tomasz Kot będzie dalej reklamował Netię
Tomasz Kot okazał się najpopularniejszą twarzą wyborczej kampaniireklamowej Netii. Pokonał Magdalenę Różczkę i Piotra Adamczyka,dzięki czemu będzie promował firmę w kolejnych akcjach.
Tomasz Kot był jedną z trzech twarzy wyborczej kampaniireklamowej Netii, w której obok Magdaleny Różczki i PiotraAdamczyka przedstawiał swój program rozwoju internetu w Polsce.Aktor w manierze Waldemara Pawlaka przekonywał, jak łatwo możnazmienić innego operatora na Netię.
W towarzyszącym kampanii medialnej głosowaniu internaucidecydowali, która z kandydujących osób będzie dalej promować Netię.Kot otrzymał 40 proc. poparcia, wyprzedzając Różczkę (45 proc.) iAdamczyka (25 proc.). Dzięki temu będzie występował w kolejnejkampanii reklamowej operatora, która rozpocznie się już wlipcu.
Kreacją kampanii odpowiadały agencje Brasie, 180 heartbeats(internet) i Change Connections (BTL), natomiast media zaplanowałdom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - ZedDigital).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot będzie dalej reklamował Netię