SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Kot będzie dalej reklamował Netię

Tomasz Kot okazał się najpopularniejszą twarzą wyborczej kampaniireklamowej Netii. Pokonał Magdalenę Różczkę i Piotra Adamczyka,dzięki czemu będzie promował firmę w kolejnych akcjach.

Tomasz Kot był jedną z trzech twarzy wyborczej kampaniireklamowej Netii, w której obok Magdaleny Różczki i PiotraAdamczyka przedstawiał swój program rozwoju internetu w Polsce.Aktor w manierze Waldemara Pawlaka przekonywał, jak łatwo możnazmienić innego operatora na Netię.

W towarzyszącym kampanii medialnej głosowaniu internaucidecydowali, która z kandydujących osób będzie dalej promować Netię.Kot otrzymał 40 proc. poparcia, wyprzedzając Różczkę (45 proc.) iAdamczyka (25 proc.). Dzięki temu będzie występował w kolejnejkampanii reklamowej operatora, która rozpocznie się już wlipcu.

Kreacją kampanii odpowiadały agencje Brasie, 180 heartbeats(internet) i Change Connections (BTL), natomiast media zaplanowałdom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - ZedDigital).

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot będzie dalej reklamował Netię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl