Telma dla Święta Łodzi 2009
Telma Group Communications będzie odpowiadać za promocję wydarzeńzwiązanych z tegorocznym jubileuszem miasta Łódź.
Do zadań konsultantów agencji należy kompleksowa obsługa PR, wtym: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, promocjawydarzeń związanych ze Świętem Łodzi, relacje z mediami, w tymprowadzenie biura prasowego, pozyskiwanie patronatów medialnych isponsorów, a także przygotowywanie treści reklam i spotówreklamowych.
Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu są LidiaPiekarska i Malwina Kwiatkowska.
Święto Łodzi, przypadające na weekend 15-17 maja, będzieutrzymane w kosmiczno-fantastycznej konwencji. Tegoroczne Dni Łodziodbędą się nie tylko na ulicy Piotrkowskiej, ale również na rynkuManufaktury, która w tym okresie będzie świętować trzecie urodziny.W programie znajdą się zarówno atrakcje muzyczne, filmowe, jak irozrywkowe.
Dołącz do dyskusji: Telma dla Święta Łodzi 2009