SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teekanne zmienia wizerunek

Marka herbaty Teekanne przechodzi rebranding. Zmianie uległ logotyp brandu oraz opakowania, za które odpowiada firma Cocoon.

Na nowym logotypie widnieje znany z komunikacji marki symbol czajnika. Na uproszczonym znaku widoczny jest również rok 1882, czyli data założenia firmy.

- Prowadząc naszą działalność, pamiętamy jednak o założycielach marki i jej wieloletniej tradycji, dlatego w komunikacji marketingowej podkreślamy ponad 135-letnie dziedzictwo Teekanne - mówi Joanna Fijałkowska, trade marketing manager firmy.

Zmiany objęły także wygląd opakowań produktów.

- Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej wyjechały już z naszej fabryki w Kokotowie i są dostępne w sklepach. Proces odświeżenia wizerunku dotyczy nie tylko rynku polskiego, ale całego koncernu Teekanne, dlatego herbaty wyprodukowane w naszej fabryce trafią również na rynki zagraniczne, m.in. do Czech, Słowacji i na Węgry – dodaje Joanna Fijałkowska.

Za przygotowanie logotypu odpowiada firma Cocoon.

Dołącz do dyskusji: Teekanne zmienia wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl