SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski rozdaje milion złotych i 20 samochodów w PKO BP (wideo)

Rusza kolejna kampania PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego - tym razem wspierająca promocję lokat. Za akcję reklamową odpowiadają firmy DDB, Tango Production, OS3, Ars Thanea, Universal McCann, Value Media i Cube Group.

W nowej reklamie PKO Banku Polskiego Szymon Majewski wciela się w rolę dyrektora do spraw nagród, pokazując, jak szybko się one mnożą. Taki przekaz ma zachęcać do udziału w konkursie promującym lokaty oferowane przez bank. W ramach akcji należy założyć jedną z pięciu takich lokat, ulokować na niej nowe środki, które nie były dotychczas zgromadzone na którymkolwiek rachunku w PKO BP, a następnie zaproponować ciekawą nazwę produktu składającą się maksymalnie z 10 słów. W konkursie - zaplanowanym do końca października - nagroda główna to milion złotych, a ponadto do zdobycia jest 20 samochodów Nissan Juke.

>>> PKO BP: 100 tys. kont dzięki Szymonowi Majewskiemu pod wulkanem


Kampania reklamująca konkurs obejmuje telewizję (dwa 30-sekundowe spoty z Szymonem Majewskim emitowane w głównych stacjach i kanałach tematycznych), internet (najważniejsze portale), outdoor (siatki wielkoformatowe) oraz oddziały PKO BP (witryny, materiały BTL).

>>> Szymon Majewski i Kuba Wojewódzki najcenniejsi reklamowo



Reklamę przygotowała agencja DDB, a wyprodukował dom produkcyjny Tango Production. Kreację do internetu przygotowała agencja OS3, a rysunek na potrzeby akcji - agencja Ars Thanea. Natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz konsorcjum Value Media i Cube Group.

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski rozdaje milion złotych i 20 samochodów w PKO BP (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
woo
tylko czemu są ubrani w styl filmów Star Wars i Fifth Element? przekaz tego nie wymagał, można było wymyśleć coś swojego...
odpowiedź
User
oow
Bo pani kostiumograf nie umie.
odpowiedź
User
AdBuzzer
Nudne jak zwykle - zdecydowanie wolę Wojewódzkiego.
odpowiedź