Świat według Carlsberga (wideo)
W telewizji trwa wizerunkowa kampania reklamowa piwa Carlsberg.Akcja pod hasłem "Świat według Carlsberga" obejmuje równieżodświeżoną stronę internetową tej marki.
W ramach prowadzonej w telewizji wizerunkowej kampaniireklamowej piwa Carlsberg emitowane są trzy różne spoty: "Ślub","Dostawa do domu" i "Akcja ratownicza", przedstawiające rozmaitesytuacje, które dzięki tej marce stają się niezwykłe. - W dowcipnysposób pokazujemy, że jeśli Carlsberg zajmowałby się czymkolwiekinnym niż warzenie piwa, byłoby to również "prawdopodobnienajlepsze na świecie" - opisuje Joanna Nowakowska, brand managermarki. Jednocześnie uruchomiono odświeżony serwis internetowywww.carlsberg.pl, w którymkażdy użytkownik może tworzyć własny świat Carlsberga.
Telewizyjna akcja reklamowa obejmuje TVN, TVN7, Polsat, PolsatSport, Polsat Sport Extra, TV4, a od początku lutego również stacjez pakietu AtMedia, m.in. MTV, Vivę, VH1 i Comedy Central. Spot podtytułem "Ślub" przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Polska,"Dostawę do domu" - Saatchi & Saatchi Szwecja, a "Akcjęratowniczą" - Rapp Collins Moscow.
Serwis www.carlsberg.plodświeżyła agencja interaktywna Byss, natomiast planowaniem izakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaDirection OMD.
Dołącz do dyskusji: Świat według Carlsberga (wideo)